Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Wiosenne powroty – dalszy ciąg zabaw i zajęć w domu 30.03-03.04.2020

I. Oglądanie filmu edukacyjnego „Wywiad z bocianem”

https://www.youtube.com/watch?v=PMUUm7Xx-Fw   

 

II. Słuchanie piosenki „Kle, kle boćku”

https://www.youtube.com/watch?v=Q9GXQJ6kRRA

Witaj boćku kle, kle

Witaj nam bocianie.

Łąka ci szykuje,

łąka ci szykuje

żabki na śniadanie. (bis)

Kle, kle boćku kle, kle.

Usiądź na stodole.

Chłopcy ci zrobili, chłopcy ci zrobili

gniazdo w starym kole. (bis)

Kle, kle boćku kle, kle.

Witamy cię radzi.

Gdy zza morza wrócisz, gdy zza morza wrócisz

wiosnę nam prowadzisz. (bis)

 

III. Ćwiczenia i zabawy ruchowe z wykorzystaniem gąbki do kąpieli - wyrabianie sprawności oraz orientacji w kierunkach

Przebieg

1. Pszczoły i miód. Marsz dookoła z gąbką, przysiad położenie gąbki na prawej stopie, potem na lewej

2. Podrzucanie gąbki do góry i łapanie

3. Zaciskanie palców dłoni na gąbce i zwalnianie uścisku, ręce w górze, w bok, z lewej, prawej strony.

4. Kto dalej - rzut raz prawą, raz lewą ręką przed siebie.

5. Leżenie przodem, przekładanie gąbki z ręki do ręki przed sobą i na wysokości bioder za sobą

6. Skoki zająca - gąbka między kolanami. Skoki z odbicia obunóż w przód z wydłużeniem skoku i zamachem ramion.

7. Chodzenie na czworakach wokół swojej gąbki.

8. Ptaszki - gąbka na podłodze przed stopami, skoki obunóż i jednonóż

9. Bocian - stojąc na jednej nodze, przekładanie gąbki z ręki do ręki, pod kolanem nogi wzniesionej.

10. Spacer z gąbką na głowie, ukłon

11. Odkładanie gąbki na ustalone miejsce .

 

IV. Poznajemy literę J na podstawie wyrazu jajko, jagoda

Karty pracy cz. 3 str. 62-71

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/druk/npoia-bbplus-kp-3.pdf

Litery i liczby cz. 2 str. 52-57

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/oia-litery-liczby-cz-2/mobile/index.html#p=1

 

V. Gra „Na jaką głoskę”

https://view.genial.ly/5e7fc23daafed90da9ad9083

 

VI. Wykonanie wydzieranki z kolorowego papieru – Bocian lub innej pracy plastycznej. A oto propozycje

https://www.youtube.com/watch?v=j5fS-_SOQWU

https://www.youtube.com/watch?v=SOp9q-xeu9U

https://www.youtube.com/watch?v=LROhrkC3pVU

https://www.youtube.com/watch?v=Nbd6YT7aFos

Czekamy na zdjęcia Waszych bocianów.

 

VII. Ćwiczenia słuchowe „Wiosenny śpiew polskich ptaków”.

https://www.youtube.com/watch?v=37vogHo8m70

 

VIII. „Wilga” historyjka obrazkowa – układanie wg kolejności zdarzeń, próba ułożenia opowiadania, nadanie tytułu. (karty pracy cz. 3 str. 53).

 

IX. Zadania matematyczne – wykorzystanie do zadań klocków, guzików, patyczków itp. Dzieci mogą wykonać także ilustracje do zadań.

- Na drzewie siedziało 7 wróbli. (Dzieci układają przed sobą 7 klocków). Potem przyleciały jeszcze 3 wróble. (Dzieci dokładają jeszcze trzy klocki). Ile wróbli siedzi teraz na drzewie?

- Na drzewie było 8 gołębi. (Dzieci układają przed sobą 8 klocków). Przejeżdżający samochód wystraszył je i wszystkie odleciały. (Odsuwają 8 klocków). Ile gołębi pozostało na drzewie?

- Na polu siedziało 10 gawronów. (Dzieci układają przed sobą 10 klocków). Zaszczekał pies i odleciały 4 gawrony. (Odsuwają 4 klocki). Ile gawronów pozostało na polu?

Możecie również wykorzystać grę i ułożyć teksty do podanych w niej działań. 

https://view.genial.ly/5e80f4b05ad5150d93dd48a6